Als assurantietussenpersoon bent u de spin in het web als het gaat om verzekeringen. U kent de verzekeringsbranche op uw duimpje en u kent uw klanten van haver tot gort. Vaak wordt u dan ook als eerste benaderd als een klant een ongeval heeft gehad met letsel tot gevolg. Uw klant komt voor informatie naar u toe en wil weten of en waar de schade verhaald kan worden.
Als de letselschade kan worden verhaald, dan wilt u uw klant doorverwijzen. Maar naar wie? U wilt niet zomaar naar iemand doorverwijzen. Een doorverwijzing straalt immers op u af. Als de belangenbehartiger het niet goed doet, dan kan dat ook voor u negatieve gevolgen hebben. U wilt daarom doorverwijzen naar iemand met kennis van zaken en die net als u opkomt voor de belangen van uw klant.
Wat als u naar ons doorverwijst?
Smit Juridisch Advies behartigt al sinds 2010 met hart en ziel de belangen van letselschadeslachtoffers. Verwijst u uw klant naar ons door, dan kunt u er vanop aan dat de zaak alle aandacht krijgt die het verdient. Er is daarbij niet alleen ruimte voor de financiële kant van de zaak, ook bieden we een luisterend oor en proberen met de klant mee te denken. Is de behandeling van het letsel wel adequaat? Moet er hulp ingeschakeld worden bij de re-integratie? Zijn er aanpassingen nodig in de woning? Allemaal aspecten waar wij aandacht aan besteden en waarbij wij uw klant ontzorgen.
Sinds 2014 staan wij ingeschreven in het register van De Letselschade Raad. Om in het register te mogen staan, moeten wij voldoen aan strenge eisen. Zo moet bijvoorbeeld onze vakkennis op orde zijn, moeten we adequaat verzekerd zijn tegen aansprakelijkheid en moeten we afspraken op papier hebben staan over waarneming tijdens afwezigheid. Al jaar op jaar voldoen wij aan deze strenge eisen en leveren een hoge kwaliteit en goede service aan onze cliënten. Deze kwaliteit wordt periodiek beoordeeld doormiddel van een audit.
Ook vinden we goed en regelmatig contact met onze cliënten belangrijk. Als wij uw klant voor de eerste keer bellen, pakken we altijd onze agenda erbij om een intakegesprek in te plannen. Dit gesprek is bij uw klant thuis. In alle rust kunnen bespreken we dan de haalbaarheid van de zaak. Bovendien, en dat is anders dan bij vele andere bureaus, heeft uw klant slechts één aanspreekpunt, die de zaak door en door kent.
Onze dienstverlening is voor uw klant kosteloos
De kosten voor onze inschakeling zijn een onderdeel van de schade en moeten door de aansprakelijke partij worden betaald. Wij sturen onze declaratie rechtstreeks naar de verzekeraar van de tegenpartij. Uw klant wordt daar dus niet mee belast. Ook als uw klant een rechtsbijstandverzekering heeft afgesloten moet de aansprakelijke partij de kosten voor onze inschakeling vergoeden. Hoewel het makkelijk is om uw klant door te verwijzen naar zijn of haar rechtsbijstandsverzekering, hoeft dit dus niet! Wij zijn kleinschalig en geven de zaak veel persoonlijke aandacht. Zoals eerder al aangegeven, uw klant hoeft nooit lang op een reactie te wachten. Dit wordt gewaardeerd. In 2019 lag de klanttevredenheid boven de 9!
Tot slot
Wilt u meer informatie over de service die wij uw klanten kunnen bieden? Neem contact met ons op en laten we onder het genot van een kop koffie kennismaken.